Congres: Customer Identity & Access Management

Beheren, beschermen en beveiligen van externe klantidentiteiten

Het Customer Identity & Access Management congres geeft je inzicht in het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteit van jouw externe klanten. In de huidige digitale wereld spelen een optimale ‘Customer experience’ en het winnen van klantvertrouwen immers een steeds belangrijker rol. Klanten verwachten een snelle, veilige en naadloze klantervaring.

De centrale vraag die tijdens het congres beantwoord wordt is: Hoe kan mijn klant op een eenvoudige en plezierige manier zijn weg vinden op mijn platform, terwijl zijn/haar identiteit optimaal beschermd en beveiligd is? Om tot een antwoord op deze centrale vraag te komen zal vanuit verschillende invalshoeken ingegaan worden op de uitdagingen die zich hierbij voordoen.

Vragen waarop je tijdens het congres antwoord zult krijgen zijn onder andere:

  • Hoe zorg ik ervoor dat een optimale klantbeleving en veiligheid samen gaan?
  • Hoe manage ik de toestemming van het gebruik van klantgegevens op een juiste manier? (Consent lifecycle management)
  • Wat is het belang van een gedegen CIAM beleid voor mijn organisatie?
  • Hoe manage ik onze silo’s met klantdata om tot een compleet en homogeen klantprofiel te komen?
  • Hoe kunnen zaken als Biometrics, Single Sign On (SSO), Multi Factor Authenticatie (MFA), Scalability en API’s helpen bij het creëren van een optimale Customer Experience?
  • Continuous integration / Continuous deployment (CI/CD);
  • Hoe blijf ik toekomstbestendig op CIAM gebied?

Klik hier om kennis te maken met de sprekers

Laat je inspireren en schrijf je snel in voor dit congres.

Inschrijven

Praktische informatie

Datum: Woensdag 2 oktober 2019, 08:30 - 17:15 uur
Thema: Security, compliancy
Kosten: Gratis voor de eindgebruiker
Locatie: Congrescentrum 1931| 's-Hertogenbosch