IT-services beheren in een complexe omgeving

IT-beheertaken anders en doeltreffender aanpakken

IT-beheertaken anders en doeltreffender aanpakken

IT-services veranderen vandaag de dag voortdurend vanwege allerlei trends als mobiliteit, cloud computing en virtualisatie. De operationele uitdagingen van IT worden alsmaar groter,  ook doordat diensten door derde partijen geleverd kunnen worden.

Om aan de behoeften te voldoen van gebruikers en de organisatie moet IT zich blijven ontwikkelen. IT wordt steeds complexer en moet steeds sneller veranderen. Veel organisaties blijven hun IT voornamelijk richten op de prestaties van infrastructuurcompontenten, vaak in individuele silo’s.  

De oplossing
Uiteindelijk moet het beheer anders worden aangepakt om te kunnen inspelen op de voortdurende veranderingen in de IT-omgeving en te kunnen blijven voorzien in de behoeften van de gebruikers en de organisatie. De oplossing hiervoor is BSM (Business Service Management). IT-services worden ongeacht de leverancier aan de hand van BSM gekoppeld met de onderliggende IT-infrastructuur. Zo worden problemen nog voordat ze schade kunnen veroorzaken aangepakt, wordt de kwaliteit van de services verbeterd en krijgt uw organisatie inzicht in lokale en cloud diensten.

Download de whitepaper
Wilt u meer weten over de oplossing Business Service Management? Download dan geheel vrijblijvend de whitepaper 'IT Services beheren en controleren in de complexe omgeving'?

Download nu

Download nu dit kennisitem door onderstaand formulier in te vullen.

 

Downloaden: IT-services beheren in een complexe omgeving

 

Met deze download gaat u akkoord met de Privacy Statement van IT Weekly.

 

Blijf net als duizenden andere professionals op de hoogte van de laatste updates en schrijf u in voor onze nieuwsbrief:

Uw inschrijving is geregistreerd. Hartelijk dank voor uw aanmelding.