Tag: Service Management

Verbeter de IT-ervaring voor iedereen in jouw bedrijf

Verbeter de IT-ervaring voor iedereen in jouw bedrijf gratis downloaden

Minutenlang in de wacht staan bij de IT-afdeling. Een willekeurig gedwongen herstart van je computer. Helpdesk-medewerkers die hun dagen vullen met wachtwoorden resetten en andere (saaie) routineklusjes. Daar wordt toch niemand blij van? Klopt, daarom is het tijd om de IT-ervaring binnen het hele bedrijf een boost te geven! Lees er meer over in deze whitepaper.

Lees verder ›Download nu

Governance of your IT landscape

Governance of your IT landscape gratis downloaden

Het wiel opnieuw uitvinden is zinloos, maar toch zijn er veel bedrijven die dat nu juist wel doen in hun IT Service Management-omgeving. Ze investeren grote sommen geld in het bouwen van een aangepaste ITSM-oplossing voor hun organisatie. Deze paper gaat in op IT-Guardian, een best-practice ITSM-oplossing waarin bewezen processen al gemodelleerd zijn.

Lees verder ›Download nu

IT-services beheren in een complexe omgeving

IT-services beheren in een complexe omgeving gratis downloaden

IT-diensten veranderen tegenwoordig voortdurend vanwege ontwikkelingen in onder meer mobiliteit, cloud computing en virtualisatie. De operationele uitdagingen van IT worden hierdoor steeds maar groter, mede omdat diensten ook door derde partijen kunnen worden geleverd. Dit vraagt om Business Service Management (BSM), waarbij de nadruk ligt op geïntegreerd beheer van bedrijfsservices, ongeacht de leverancier.

Lees verder ›Download nu