IBM

IBM

Branche:
Publiceert over: Business analytics & artificial intelligence

Bedrijven gebruiken AI meer dan ooit tevoren. Van banken die AI inzetten om hun digitale personeelsbestand te versterken tot telecommunicatiebedrijven die slimme chat-bots inzetten om de klantenservice te transformeren. Door gegevens te verzamelen en van deze gegevens te leren, kunnen cognitieve systemen trends signaleren en inzichten bieden die jouw teams helpen workflows, reactietijden en klantervaringen te verbeteren. Met slimme AI breng je jouw organisatie naar de 21ste eeuw.

Volg IBM

Aan de slag met data en AI

In toenemende mate spelen data en kunstmatige intelligentie een sleutelrol binnen de organisatie. Zo interpreteren programma’s zelf teksten om beslissingen te nemen en helpen bots voortaan onze klanten. Maar voor de organisatie aan de slag kan met AI-projecten, is het belangrijk om de basis van dit alles op orde te hebben: de data.  Lees verder...

AI vereist meer data-expertise

De fundamenten van AI zijn de algoritmes die complexe data in een snel tempo analyseren en omzetten in acties. Wordt er te weinig aandacht besteed aan de kwaliteit van de onderliggende data? Dan levert jouw AI-toepassing niet het gewenste resultaat op. Dit onderzoeksrapport laat zien waarom datageletterdheid cruciaal is voor het succes van jouw AI-projecten. Lees verder...

Haal het maximale uit jouw data met AI

Soms hebben we een helpende hand nodig om ons meer en sneller inzicht te geven in onze beschikbare data. Mensenhanden schieten hierin vaak tekort, daarom kiezen steeds meer bedrijven voor kunstmatige intelligentie om nog een stap verder te gaan. Deze whitepaper vertelt waar AI het verschil maakt en inspireert met de vele praktijkvoorbeelden. Klaar voor de toekomst? Lees verder...